UNREAL ENGİNE 4 EĞİTİM KİTABI

Yazar-Adı
Güvenç Şahin
ISBN
9786055201647
Ebat
15 x 21
Sayfa-Sayısı
256
Basım-Yılı
2021
Ağırlık
293 gr
Renk
Siyah Beyaz
KDL028
₺75,00
Vergi dahil
E Kitap Satınal

 

Bu kitap, Unreal Engine 4 oyun motorunu kullanmaya başlayacak olan geliştiricilere yönelik bir yol gösterici kılavuz olarak hazırlanmıştır. Kitap boyunca Unreal Engine 4’ün başlangıç seviyesinden ileri seviye uygulamalara doğru bir anlatım izlenmiştir. Bu nedenle ister ilk oyun motoru deneyimi olacak geliştiriciler, isterse de farklı bir oyun motorundan Unreal Engine 4’e geçiş yapmak isteyen geliştiriciler kitabı kolaylıkla takip edebilirler.

Kitap içeriğinde anlatılan tüm konular, projeler de uygulanmış ve nasıl kullanıldıkları gösterilmiştir. Kitap ile birlikte gelen örnek projeler, bu uygulamaların her detayına erişme imkanını okuyucularımıza sunmaktadır.

• Oyun Motoru Kavramı

• Unreal Engine 4 Editörü ve Kullanım İpuçları

• Bsp Geometrileri

• Paint Aracı

• Landscape Aracı

• Foliage Aracı

• Content Browser Kullanımı

• Texture’lar

• Material’lar

• Shader’lar

• Mesh’ler

• Particle Kullanımı

• Işıklandırma

• Blueprints ve Görsel Programlama

• Matinee Aracı

• Level Streaming

• Post Process

• Programlama

• Örnek Proje Oluşturma

• Proje Çıktısı Oluşturma

Yazar Hakkında

Dr. Güvenç ŞAHİN

1984 yılında Ankara da dünyaya gelen yazarımız, okul öncesi dönemde tanıştığı ve aşık olduğu bilgisayar dünyasından asla kopamamış ve eğlenerek yapabildiği hobisini işe dönüştürmüştür. Ortaokul yıllarında merak saldığı bilgisayar programcılığı, lisede özellikle grafik ve oyun programlama alanına kaymıştır. 2002 yılında TED Ankara Kolejinden mezun olan yazar, Ankara Üniversitesine devam etmiş ve üniversite yaşamı boyunca amatör olarak birçok oyun ve demo projesi gerçekleştirmiştir. Bu projelerin arasında Vector Fire ve V2 adında iki adet oyun motoru da yer almaktadır. Üniversite mezuniyetinin ardından, çocukluktan beri hayalini kurduğu bilgisayar oyun geliştirme işini profesyonel hayata taşımak amacı ile Vector Games’i kurmuştur. Vector Games tarafından 2014 yılında piyasaya çıkan Dark Raid isimli bilgisayar oyunu ‘’İlk Türk yapımı FPS’’ olma özelliğini taşımaktadır. Yazar, Ankara Üniversitesinde yüksek lisans ve Doktora programlarını tamamlamıştır. Oyun geliştirme alanında edindiği tecrübeleri ciddi oyunlar ve simülasyon alanına taşıyan yazar şu anda Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı kuruluşlarından biri olan HAVELSAN’da AR, VR ve Ciddi Oyunlar Takım Lideri görevini sürdürmektedir.

Yorum yok


M

Mustafa Yanık

c++ yada blueprint?

cpp mi blueprint mi?

Kitap hakkındaki sorularınızı sitemizden yazarımıza sorabilirsiniz.

Admin

BUNLARDA İLGİNİ ÇEKEBİLİR.

Bu kitabı alan alıcılar ayrıca şunları da aldılar:

Bu kitabı alan alıcılar ayrıca şunları da aldılar:

Ürün eklendi
Çerez Uyarısı

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (Cookies) kullanıyoruz. 

Kitap Beğendiklerim listesine eklendi.