Autodesk 3DS Max 2010 Animasyon Resmi Büyüt

Autodesk 3DS Max 2010 Animasyon

meysa9

Yeni

YazarMeysa / Sanal Öğretim

Daha Fazla Detaylar

Dikkat: Stoktaki son ürün!

99,99 TL

SETİMİZ TEMEL DÜZEYDEN BAŞLAMAKTADIR.

3D Studio Max programını kullanmasını bilen, ancak animasyona konusuna yeni başlayacak olanlar içindir. 30 Saat Video Ders anlatım mevcuttur.

Script, MassFX, Biped, CAT Object, Kamera Animasyonları, Mimari Kamera Animasyonları, Animasyon Render Almak Yüz ve Mimik Animasyonu, Karakter Animasyonu, Motion Mikser vs. konuları öğretilmektedir.

Öğretim setinde Anlatılan diğer başlıca konu başlıkları;

1-Script Kullanımı Detaylarıyla anlatılarak az zamanda çok is yapabilmeniz için gerekli bilgiler verildi. Örneğin; bir nesneyi 100 parçaya ayıracaksınız, Scriptler ile bunu 2-3 sn içerisinde yapmanız mümkün! Script olmadan nesneyi 100 parçaya ayırırken harcadığı zamanı bir düşünün!

2- MassFX : Reactorler yerine getirilen animasyon aracıdır. Daha hızlı, Daha Gerçekçi animasyonlar yapabilmenizi sağlıyor. Üstelik Reactorden çok daha kolay! Kenamik, Statik ve dinamik nesneler denilen 3 ayrı nesne türü ataması ile çok kolayca animasyonlar yapılabiliyor. Ayrıca içerisinde Kumaş animasyonu gibi kompleks animasyonlar için hazır araçlarda mevcut. Sizin yapmanız gereken animasyon yapacağınız nesnenin türünü Max’e belirtmek. Bırakın gerisini MassFX hesaplasın !

3-Biped, CAT Object : Biped Maxte önceden beri var olmasına rağmen, Max 2012 ile gelen CAT Object ler detayları ile birlikte anlatıldı. Biped Karakter kemik sistemindeki kısıtlama ve zorlukları CAT Object ile kolayca asabilirsiniz. Dışarıdan hazır hareketleri veya kendi yaptığınız hareketleri nasıl karaktere aktaracağınız detayları ile anlatıldı. Ayrıca birden fazla hareketin geçişler ile birbirine bağlamanın nasıl olduğunu da öğreneceksiniz. Örneğin; Dans hareketi ile yer silme hareketleri birbirine zıt hareketlerdir. Bu iki hareketin yumuşak bir şekilde geçişinin nasıl yapıldığı anlatıldı.

4- Parçacık Sistemleri: Hero, 300 Spartalı filmlerini belki duymuşsunuzdur. Bu iki film içerisinde sahnelerde ok yağmuru vardır. Aslında o kadar ok havaya gerçekte atılmış değildir! Bilgisayar ortamında hazırlanıp filme entegre edilmiştir.İşte Max ile Filmlerde kullanılan animasyon tekniklerinin aslında ne kadar kolay olduğunu öğreneceksiniz. Yapmanız gereken kaç tane parçaya ayrılacağı ve hedefi belirlemek Gerisini Max Sizin yerine yapıyor. (Okların isabet edip etmemesi, Okların Açısı, Hızları, Uçuş Yolunu Max Kendisi Hesaplıyor) 
Birde kuş sürüsü düşünün kendi Kendinize tek tek yapmayı, kanatlarını çırptırmayı, hızlarını kaybedeceğiniz zamanı! İşte max Parçacık sistemleri bu konuda isinizi Çok kolaylaştırıyor ve Kendisi Sizin yerinize hesaplıyor ( Farklı Hızlarda, Farklı Kanat Çırpışları, İstediğiniz Sayıda) Üstelik bu animasyonlar yerçekimine bağlı fizik mantığından da etkileniyorlar.

5- Parçaları birbirine bağlayıp, Tek bir nesne ile diğerlerini etkilemek; Örneğin bir robot eli yaptığınızda sadece bir bölümünden elin parmaklarını kontrol etmenin nasıl olduğu anlatıldı. Eklemler için parmaklar için ayrı ayrı uğraşmıyorsunuz. Parmak Tek bir Nesne Üzerinden Kontrol ediliyor. ( Eklem eğimleri için tek tek ayrı bir işlem yapmanıza gerek yok! Eklemler birbirinin açısından etkileniyorlar)

6- Hareketli Render Almak (Animasyon Videosu Çıktısı Almak ), Video Post Render ile Render Almak detayları ile anlatıldı.

7- Motion Mikser: Karakter Animasyonunda Max i tercih etmenizi sağlayacak bir özelliktir. Biped parçalarına farklı animasyon hareketleri vererek farklı hareketleri ayni anda animasyona dönüştürmek. Örneğin; Kafa Dans eden bir adam hareketi yaparken, Kollar ve omuz ok atma animasyonu, Ayaklarda yaşlı bir adam yürüyüşü verebilirsiniz. İstediğiniz parçaya istediğiniz hareketi verebilirsiniz.

8- Karakter Animasyonu: Hazırlamış olduğunuz veya hazır bir Modele Kemik sistemi giydirerek Animasyon nasıl yapılır? Tüm detayları ile birlikte adım adım anlatıldı. Yukarıda belirttiğimiz Motion Mikser ile yapılabilen tüm özellikleri de karakterinize kolaylıkla uygulayabilirsiniz.

9- Karakter Yüz ve Mimik Animasyonu
Karakterinizi modellediniz ve Kemik sistemleri ile de hareket verdiniz. Peki ya yüz mimikleri?
Öğretim Setimizde Yüz ve Mimik Animasyonları Kanallama sistemi denilen sistem dahil detayları ile anlatıldı. Aslında karmaşık olan mimik animasyonlarının sistemli ve Kanallara ayrılmış olarak nasıl kolay bir şekilde yapıldığını öğreneceksiniz.

10- Tron Efsanesi Filmindeki Motosiklet Animasyonu Sahnesi.

Bilim Kurgu Filmi Olan Tron Efsanesi Filmindeki Motosiklet Yarışı Animasyonu. Motosiklet pistin üzerinde gittiği yerlerde arkasında iz bırakıyor.