İndirimli Fiyat! ANDROID PROGRAMLAMA Resmi Büyüt

ANDROID PROGRAMLAMA

KODLAB YAYIN KODLAB YAYIN

KDL013

Yeni

YazarA.Ethem Narman
ISBN978-605-5201-074
Ebat15 x 21
Sayfa-Sayısı640

Daha Fazla Detaylar

35,00 TL

Vergi Dahil

50,00 TL Vergi Dahil

-30%

Kitabın amacı; giriş seviyesi ile uzman seviyesi arasında bir kaynak sunmaktır. Her bir bölümde Android mimarisi ile ilgili ayrıntılı bilgiler bulacaksınız. Ayrıca, öğrendiğiniz her bir kavramı, konu anlatımları arasında bulunan çalışır durumdaki projeler yardımıyla pekiştirebileceksiniz. Diğer kaynakların birçoğundan farklı olarak, her bir bölümün sonunda kitap boyunca adım adım geliştireceğimiz bir proje ile ilgili kısımlar bulacaksınız. Bölümlerde anlatılan örnekler üzerinde somutlaştırılan kavramları, proje üzerinde daha büyük bir çerçevede görecek ve her bölüm sonunda, yeni özellikler katarak gerçek bir projenin geliştirilme aşamalarını daha net anlayacaksınız. Temel nesne tabanlı programlama prensiplerine hakimseniz, bu kitabı kullanarak Android uygulama geliştirme dünyasına adım atabilirsiniz. Daha önceden Android mimarisi ile bilgi edindiyseniz, yine öğrendiklerinizi bu kitap yardımıyla pekiştirebilirsiniz.



• Android’le Beraber Gelen Yerel Uygulamalar
• Dalvik Virtual Machine
• İlk Android Uygulamanız ve SDK Kurulumu
• Android Studio
• Temel Android Uygulama Elemanları
• Manifest Dosyası (AndroidManifest.xml)
• Aktiviteler ve Uygulama Hayat Döngüleri
• Uygulama Öncelikleri
• Resources
• Kim Nerede Projesi
• Giriş Ekranı
• Ana Ekran
• Harita Ekranı
• Kimler Ekranı
• Profil Ekranı
• Ayarlar Ekranı
• Proje Yapısı
• Arayüz Geliştirme
• Tanımsal Ekran Tasarımı
• Programatik Ekran Tasarımı
• View
• Layout
• Ortak View Özellikleri
• Menu
• Debug ve Loglama
• Fragment
• Intent Kavramı ve Yayın Algılayıcılar
• Adapter
• Dialog Fragment
• Intent Kavramı ve Kullanım Amaçları
• Activity - Intent İlişkisi
• Broadcast - Intent İlişkisi
• Preferences ve Dosya Yönetimi
• Durum Bilgisi Kaydetme
• Shared Preferences
• Preference Framework
• Preference Fragment
• Preference Header
• Dosya Yönetimi
• Ayarlar Ekranı
• Veritabanı Yönetimi ve Content Providers
• Veritabanı Yönetimi
• SQLite
• Cursor
• MIME Type
• Android Content Provider Uygulamaları
• Loader Kavramı
• Content Provider Oluşturma
• HTTP POST ve HTTP GET
• Arka Plan İşlemleri
• AsyncTask
• Alarmlar
• Konumlandırma ve Harita Yönetimi
• Location Provider Seçimi
• Konum - Adres Çevrimleri ve Geocoder Kavramı
• Google Maps Android API
• MyLocationOverlay
• Sensörler
• Hareket Sensörleri
• KonumSensörleri
• Çevresel Sensörler
• Uygulamayı Android Market’e Yükleme
• Yayına Hazırlama
• Gerekli Materyalleri Toplama
• Uygulama Konfigürasyonu
• Uygulamanın Derlenmesi
• Sunucuların Hazırlanması
• Test Süreci
• Yayınlama Süreci
• Publisher Hesabı Oluşturma
• Android Developer Console
• Uygulamadan Para Kazanma

A.Ethem Narman

Lisans eğitimini Orta Doğu Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünde tamamladıktan sonra, iki yıl süreyle Tübitak Uzay Teknolojileri Araştırma Enstitüsü’nde Yazılım Mühendisi olarak görev yapmıştır. Sonra, master eğitimi için Almanya’ya gitmiştir. Esslingen University of Applied Sciences’da Bilişim Teknolojileri ve Otomasyon Sistemleri konusu üzerinde bir yıl kadar eğitim aldıktan sonra, eBay Almanya merkezinde 6 ay süreyle master tezi üzerinde çalışmış ve yazılım mühendisi olarak tez projesini geliştirmiştir.