Basın Bülteni
3D STUDIO MAX İLE İÇ VE DIŞ MEKAN MODELLEME
Üst Başlık
: OKU, İZLE, DİNLE, ÖĞREN!
ISBN
: 978-605-5201-135
Barkod
: 9786055201135
Eserin Dili
: Türkçe
Yayına Hazırlayan
: Barış ELİTOĞ
Grafik Sorumlusu
: Mustafa Said Şahin
Kategori
Kağıt Bilgisi
: 1. Hamur
Çıkış Tarihi
: 1.2.2013
Baskı Sayısı
: 4
Sayfa Sayısı
: 272
Ebat(x, y mm)
: 15 x 21
Fiyat
: 30,00
Video(Ekleme Kodu)
<iframe width="396" height="396" src="//www.youtube.com/embed/6s-32r3pUww" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Kitap Hakkında
Bu eğitim kaynağında, 3D Studio Max programının kullanımını temel düzeyde işledikten sonra uygulamalar ile edinilen program kullanımı bilgileri ve modelleme teknikleri uygulamalı olarak gösterilmiştir. Modelleme aşamaları anlatılan iç mekan ve dış mekan uygulamalarında bulunan objelerin modelleme ve yerleştirme işlemlerinden sonra, bu objelerin kaplama işlemleri ve gündüz/gece ışıklandırmaları teknikleri anlatılmıştır.

3 boyutlu tasarım programlarını kullanmaya alışık olan ya da hiç bir tasarım programı ile çalışmamış olan, kısacası yediden yetmişe herkesin anlayabileceği şekilde hazırlanan eğitim seti ile konu hakkında tecrübe sahibi olsun ya da olmasın herkes katı modelleme sürecini rahat bir şekilde öğrenebilecek ve mimari uygulamalar geliştirebilecektir.

Kitap ve videolarda anlatılan uygulama çalışmalarını tamamlayarak, temel düzeyde katı modelleme becerisine sahip olmakla birlikte, mimari modelleme ve render bilgi ve becerisine sahip olacaksınız.
Ayrıca kitap ile birlikte verilen DVD içerisinde 12 saatlik görsel eğitim setine ve kitapta anlatılan uygulamalara ait kaynak kodlarla materyallere sahip olacaksınız.

Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şunlardır:

• 3D Studio Max'e Genel Bakış
• 3D Studio Max Arayüzünü Tanıma
• Viewport’lar ile Çalışma
• Max Ayarları ve Arayüz Düzenleme
• Objelerle Çalışma
• Primitive Obje Oluşturma ve Düzenleme
• Obje Kontrolleri ve Hizalama İşlemleri
• Objelerin Kopyalanması ve Dizi İşlemleri
• Objelerin Bağlantıları ve Gruplandırılması
• Shematic View ile Çalışma
• Modelleme Teknikleri
• Spline ve Şekil Kontrolleri
• Poligon, Edge ve Vertex Kontrolleri
• Modifier Menüsü ve Modifier Kullanımı
• Compound Objeler ile Çalışma
• Patches ve Nurbs ile Modelleme Teknikleri
• Poligonal Modelleme Teknikleri
• Materyal Türleri ve Kaplama Teknikleri

İNTERAKTİF EĞİTM DVD SETİ HEDİYE
Yazar(lar) Hakkında
Ali Murat SÜMEN
Mezun olduğu Süleyman Demirel Üniversitesi lisans eğitimi sırasında part-time olarak Bilgi İşlem Dairesi ve Uzaktan Eğitim Meslek Yüksek Okulu'nda çalışırken Fireworks, Photoshop ve Flash gibi Adobe ürünleri ile 3D Studio Max konularında uzmanlaştı ve üniversite bünyesinde çeşitli seminerler düzenledi. Lisans eğitiminin son senesinde Tubitak ve Microsoft tarafından desteklenen Boğaz Harbi bilgisayar oyunu projesinde yer aldı. Lisans eğitiminden sonra Microsoft Ankara İnovasyon Merkezi bünyesinde Boğaz Harbi projesi üzerinde çalışmaya devam etti ve Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından verilen Teknogirişim Sermayesi desteğini alan ekibiyle birlikte Kodgraf Oyun Stüdyosu'nu kurdu. Odtü Teknokent'de bulunan Kodgraf Oyun Stüdyosu bünyesinde çalışmalarına devam etmektedir.