Basın Bülteni
MAYA-ZBRUSH KARAKTER MODELLEME
Üst Başlık
: Hayallerini Gerçekleştirmenin Zamanı Gelmedi mi?
Yazar
ISBN
: 978-605 4205-448
Barkod
: 978605 4205448
Eserin Dili
: Türkçe
Yayına Hazırlayan
: Barış ELİTOĞ
Grafik Sorumlusu
: Mustafa Said Şahin
Kategori
Kağıt Bilgisi
: 1. Hamur
Çıkış Tarihi
: 5.1.2011
Baskı Sayısı
: 1
Sayfa Sayısı
: 232
Ebat(x, y mm)
: 19,5 x 24
Fiyat
: 31,00
Video(Ekleme Kodu)
Henüz video eklenmemiş.
Kitap Hakkında
Bu kitap ile birlikte birçok açıdan karmaşık bir süreci kapsayan Karakter Modellemeyi,
Maya ve Zbrush gibi 3D dünyasının iki deviyle birlikte öğreneceksiniz. Bir 3D animasyon karakterinin modelleme, sculpting ve boyama evrelerinden geçişini görecek, adım adım uygulamalarla sizler de kendi 3D karakterlerinizi oluşturabileceksiniz. Maya'nın modelleme araçlarıyla oluşturduğunuz karakter modelleme çalışmanızı, Zbrush ile detaylandırmayı ve boyamayı öğreneceksiniz. Her iki program arasındaki dosya alışverişini sağlamayı öğrenecek, Zbrush ile oluşturduğunuz detay ve kaplama dosyalarını Maya içerisinde kullanmayı öğreneceksiniz. Nebi Yıkaroğlu'nun kendine özgü ve sıradışı anlatımıyla! Üstelik kitaptaki uygulamaların kaynak dosyalarını ve renkli resimleri içeren CD ile beraber!

Kitap ile ilgili paylaşım ve tüm sorularınız için, kitabın resmi blog sayfası olan mayazbrush.blogspot.com adresini ziyaret edin.

• Karakter Modelleme Kavramları
• Poligonal Modelleme Araçları
• Poligonal Topoloji
• Yüz Modelleme
• Gövde Modelleme
• El ve Ayak Modelleme
• OBJ Export
• ZBrush ve Maya Entegrasyonu
• ZBrush ile Sculpting
• ZBrush Fırçaları
• Fırça Özellikleri
• ZBrush Alpha'larını Kullanmak
• Stroke Types
• Detay Kazandırma
• ZBrush Arayüzü
• Pixol
• Polypaint ile Boyama
• Mask
• Multi Map Exporter
• UV Map
• UV Master
• Displacement Map
• Bump Map
• Maya-ZBrush-Maya Entegrasyonu
• Mental Ray
• Approximation Editor

İNTERAKTİF EĞİTM CD SETİ HEDİYE
Yazar(lar) Hakkında
Nebi YIKAROĞLU
1980 yılında İzmir'de doğdu. Çocukluk yıllarında resme olan ilgisi sayesinde erken yaşlarda çeşitli çizimler yapmaya başladı ve Resim Öğretmeni olmaya karar verdi. Dokuz Eylül Üniversitesi Resim İş Öğretmenliği bölümünü kazandı. Üniversitenin ilk yıllarında Grafik Sanatlarına ilgi duymaya başladı ve kendisini bu alanda geliştirmeye başladı. 2003 yılında 40. Altın Portakal Film Festivali afiş yarışmasında Birincilik ödülü kazandı ve bir Altın Portakal heykelciği sahibi oldu. Aynı yıllar Uluslararası İstanbul Animasyon Festivalinde 2 ödül birden kazandı. CgTalk 3D grafik topluluğunda Cg Choice Award sahibi oldu. Üniversite bittikten sonra Yüksek Lisans eğitimine başlayan yazarımız, eğitimini yarıda bırakarak 3D tasarıma ve Animasyona yoğunlaştı. Piyasada ve Grafik sektöründe çalıştı, çeşitli Tv kanallarında Motion Graphic Designer olarak çalıştı. Şuanda kendisine ait Reklam Ajansında çalışmalarını sürdürmektedir. Yazarımızın daha önce de Kodlab Yayınevi’nden Maya Unlimited 2009 adlı kitabı yayınlanmıştır.